Regulations

Ogólne

1.1 Rozgrywki będą prowadzone w dwóch fazach , pierwsza faza składa się z 2 grup a następnie 2 najlepsze zespoły z grup awansują do półfinałów 
1.2 O kolejności w tabeli decydować będzie odpowiednio: liczba zdobytych punktów, bilans bramek, strzelone bramki.

1.3 Każdy gracz z drużyny musi zagrać minimum 8 minut tj. połowa meczu , chyba ze nie zjawił się na zadnym meczu swojej reprezentacji ,wtedy zasada ta nie obowiązuje

Rozgrywanie meczów

2.1 Mecze będą rozgrywane w formacie 3v3.
2.2 Dozwolone boisko – Big.
2.3 Dozwolona piłka – Normal 01 lub inna za porozumieniem obu stron.
2.4 Długość jednej połowy to 8 minut, a całego meczu 16.W przypadku półfinałów połowa 10 minut cały mecz 20
2.5 Kapitanowie drużyn sami umawiają się na mecze we wskazanym terminie.
2.6 W przypadku jakichkolwiek problemów podczas umawiania meczów (np. brak odpowiedzi przez dłuższy czas) należy poinformować organizatora.
2.7 Nagrane mecze wysyłamy na email symulator12@o2.pl lub discordy lipple i ortegi
2.8 W przypadku nieotrzymania nagrania z jakiegoś meczu możemy uznać że mecz się nie odbył.
2.9 Mecze rozgrywamy u siebie i na wyjeździe lub za zgodą obu stron na hoście neutralnym bądź jednej z drużyn.
2.10 Spóźnienie na umówiony mecz obowiązuje do 20 minut, po 20 minutach drużyna, która czeka na przeciwników może ubiegać się o walkowera.
2.11 Jeśli drużyna nie może zjawić się na umówionym wcześniej meczu to zmiana terminu zależy tylko od dobrej woli przeciwników.
2.12 Kara weryfikacji zawodów jako walkower oznacza weryfikację wyniku meczu na 0:10 na niekorzyść ukaranego klubu.
2.13 Jeżeli różnica goli na koniec meczu jest równa bądź wyższa niż 10 na niekorzyść ukaranego klubu, wówczas utrzymywany jest w mocy rzeczywisty wynik meczu.

2.14 Zawodnicy drużyny przeciwnej nie są zobowiązani do grania na hoście drużyny przeciwnej, jeżeli ping któregoś z zawodników wynosi ponad 80

Przebieg meczów

3.1 Jeżeli po rozpoczęciu meczu widać wyraźnie, że któryś z zawodników jest nieaktywny, wtedy taki mecz należy zrestartować.
3.2 Rozpoczęcie spotkania (determinuje je pierwsze kilkanaście sekund gry) jest równoznaczne ze zgodą na rozegranie go na danym serwerze. Wtedy tylko od dobrej woli drugiej drużyny zależy, czy przychyli się do waszej prośby o przerwanie/zmianę serwera. Jeżeli nie wyrazi zgody, taki mecz musi być kontynuowany. Wyjście zawodników w takiej sytuacji, będzie traktowane jako ucieczka.
3.3 Wyjście gracza w trakcie meczu i brak jego powrotu w przeciągu 5 minut, traktowane jest jako ucieczka.
3.4 Możliwa jest oczywiście zgoda drużyny przeciwnej na dogranie reszty takiego spotkania w innym terminie.
3.5 Pauzę możemy włączyć tylko podczas przerwy w grze (bramka).
3.6 Maksymalna długość pauzy jest nieokreślona, jednak gdy przeciwnicy wyraźnie ją przedłużają, kapitan drugiej drużyny może domagać się o wyłączenie pauzy (około 5 minut).
3.7 Wznawiamy grę tylko wtedy, gdy wszyscy gracze są gotowi.
3.8 Podczas trwania meczu nie piszemy na czacie lecz po przerwie między bramką a po rozpoczęciem gry można wymienić się kilkoma słowami.
Reszta

4.1 Najważniejszą osobą w klubie jest kapitan i to on powinien decydować o wszelkich decyzjach (np. czy jego drużyna zgadza się zagrać na danym serwerze).
4.2 Wszelkie próby oszustwa po wykryciu będą surowo karane.
4.3 Obraza administratorów  będzie traktowana bardzo surowo.
4.4 Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z jego przestrzegania.
4.5 Zastrzegamy sobie prawo do zmian w regulaminie w każdym momencie trwania ligi.
4.6 Ostateczny głos w każdej sytuacji zawsze będzie należał do organizatorów.

English

General

1.1. The games will be played in two phases, the first phase consists of 2 groups and then the 2 best teams from the groups will advance to the semi-final

1.2 The order in the table will be determined accordingly by the number of points scored, the balance of goals, scored goals.                                                                                                                                                                                         

Playing Matches

2.1 Matches will be played in 3v3 format. Allowed pitch - Big. Permitted ball - Normal 01 or other by mutual agreement.

2.2 The length of one half is 8 minutes, and the whole match 16. In the case of the championship phase, half the 10 minutes of the match 20.

2.3 Captains of the teams themselves arrange matches on the given date.

2.4 In case of any problems when arranging matches (eg no response for a long time), please inform the organizer.

2.5 Recorded matches are sent to the email simulator12@o2.pl or discord lipple and gustek

 2.6 If we do not receive a recording from a match, we can conclude that the match has not taken place.

2.7 We play matches at home and away or with the consent of both parties on a neutral host or one of the teams.

2.8 Late for an agreed match is up to 20 minutes, after 20 minutes a team waiting for opponents may apply for a walkover.

2.9 If the team can not show up at an earlier match, the change of the date depends only on the good will of the opponents.

2.10 The competition verification penalty as a walkover means the verification of the match result at 0:10 to the disadvantage of the punished club.

2.11 If the difference of goals at the end of the match is equal to or higher than 10 to the disadvantage of the punished club, then the actual result of the match is upheld.

The course of matches

3.1 If, after the start of the match, it is clearly visible that one of the players is inactive, then the match should be restarted.

3.2 Starting a meeting (determined by the first dozen or so seconds of the game) is tantamount to consent to play it on a given server. Then only on the good will of the other team depends on whether they respond to your request to interrupt / change the server. If he does not agree, such a match must be continued. The exit of competitors in such a situation will be treated as an escape.

3.3 Exiting the player during the match and not returning within 5 minutes is treated as an escape.

3.4 It is of course possible that the opposing team agrees to play the rest of the meeting at another time.

3.5 Pause can be turned on only during a break in the game (goal).

3.6 The maximum length of the pause is undetermined, but when the opponents clearly prolong it, the captain of the other team may demand to turn off the pause (about 5 minutes).

3.7 We only resume the game if all players are ready.

3.8 During the match we do not write on the chat, but after the break between the goal and the beginning of the game can be exchanged in a few words.

Rest

4.1 The most important person in the club is the captain and he should decide on any decisions (eg whether his team agrees to play on a given server).

4.2 Any attempts to cheat on detection will be severely punished.

4.3 Insults of league administrators will be treated very strictly.

4.4. Ignorance of the regulations does not exempt from compliance.

4.5 We reserve the right to change the rules at any time during the league.

4.6 The final voice in any situation will always belong to the organizers.

Lipple

do góry więcej wersja klasyczna
Wiadomości (utwórz nową)
Brak nieprzeczytanych wiadomości